19 Şubat 2009 Perşembe

Nerde kalmıştık ...

Şu anda tam da başlıkta olduğu gibi hayatımızın nerde kalmıştık kısmını yaşıyoruz. Yaklaşık 1.5 ay önce bir uzman tarafından oğlumuza saçma sapan bişey yapıştırıldı. O günden beri kadının söyledikleri hala kulaklarımda çınlıyor. Güle oynaya gittiğimiz yerden resmen hayatımızın içine edilmiş bir şekilde çıktık. Sanki hayatımızın tam ortasından bişey geçti ve biz ikiye bölündük. Tabi bu arada gidilen peşpeşe doktorlarla en sonunda oğlumuzun korkulan gibi bir durumu olmadığını, kuzunun turp gibi sağlıklı olduğunu öğrendik. Ama bu sürede ne çektiğimi yaşadığım gel gitleri gelin bide bana sorun. Hayatımda iki kere bu kadar acı çektim. Birincisinde yiğit'e hamileydim, ikincisi de şimdi. Yiğit bize şu ana kadar sonu güzel biten iki tane kötü süpriz yaptı. Valla üçüncüsünden ödüm kopuyor.Konunun ne olduğunu yazmayacağım. Çünkü oğluma ait bu blogda istiyorum ki onun hayatına dair hep güzel şeyler yer alsın. Umarım bundan sonra yiğit bize hep güzel süprizler yapar.



Baktık bizim kuzu gayet sağlıklı, doktorların dediği gibi cin gibi bakıyor ben de en sonunda gidip oyun grubuna kaydını yaptırdım. Geçen cumartesi gidip 1 saat boyunca bir güzel oynadık. Geçen aylarda deneme dersi için gittiğimiz zaman bir süre sonra ağlamış dersin sonuna kadar katılmamıştı. Ama bu sefer çok hoşlandı, bir çok oyuna da katıldı. Oyun grubuna ek olarak resim 1 'e de kaydını yaptırdım. O küçüçük elleriyle kimbilir neler yapacak valla acayip meraktayım. Malum evde bulduğumuz her kağıda beraber parmak boya, kuru boya, pastel boya ve sulu boya yapıyor hatta yüz boyası ile birbirimizi boyuyoruz. Valla kuzunun yaratıcılığını engellememek adına kuru boya ile laminat parke çizim çalışmalarını bile sonsuz sabırla karşılıyorum. Bakalım cumartesi günü resim dersinde neler yapacak.


Pazar günüde mundial sirki'ni seyretmeye gittik. Açıkcası giderken bayağı tereddütlerim vardı. Ama hiç de korktuğum gibi geçmedi. Yiğit 1.5 saat boyunca hiç sıkılmadan durdu dersem yeridir. Seyrettiği gösteriler seyretmediklerinden çok daha fazlaydı. Yiğit sayesinde, ben de Barış'da sirk görmüş olduk. Gayet güzel geçti. Eğer sizde bizim gibi daha önce sirke gitmediyseniz sirk mundial 3 ay boyunca çobançeşme'de gösterilerine devam edecek. Bilet fiyatları da gayet uygun. Görmeye değer.

3 yorum:

Primarima dedi ki...

Mundiala gittik biz...çok memnun kalamamışdım ben ama kaplanları seyretmek güzeldi:)

Güneş Akay dedi ki...

Geçmiş çok şükür ama bu doktorlar gerçekten insanı hop kaldırıp hop oturtuyorlar canım ya,ne güzel eğlenmiş oyun grubunda yiğit,sağlıklı günler canım

demet'in dunyası dedi ki...

Ebru, valla eşim Barış'da senle aynı fikirde. ama sirki ben beyendim. Açıkcası çok da beklentim yoktu.bu sirk kimbilir çocuklarımızın küçücük dünyasında ne güzellikler yaratmıştır.
Güneş,çok şükür oğlumun hiç bişeyi yok. evet oyun grubu gerçekten çok güzel oldu.gayet keyifli zaman geçirdik.