11 Ocak 2009 Pazar

Makarna Ve Yiğit



Bizim kuzu tam bir makarna kolik. Haftada iki kez makarna veriyorum. Hoş bıraksam hergün üç öğün makarnaya hayır demez. Genellikle makarnayı sebzeli veya kıymalı yapıyorum. Bazen de makarnaları tavuksuyunda, suyunu tamamen çekene kadar haşlayıp az tereyağla sosluyorum.
Yiğit'in tercihi kıymalı makarna. Makarna olduğu gün değmeyin kuzunun keyfine. Seriyoruz sofra bezini mama sandalyesinin altına, veriyoruz makarnaları kuzuya. Önce güzel bir mıncıklıyo bütün makarnaları, sonra çatal da neymiş canım ellerim varken, felsefesinden yola çıkarak şapur şupur elleriyle yiyor makarnaları. Eeee bize de mutfağı temizleyip,güzel bir banyo yaptırmak kalıyor kuzuya...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne kadar da iştahli yiyor, maşallah. Afiyet olsun Yiğit'e

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

hehehe benimkide aynı şekilde çok seviyor...:)) uyku desen aynen bende doğduğundanberi uykuya hasretim kuzu gibi uyuyacağım günleri ümitle bekliyorum...sağlıcakla kal demet..

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

aman yesinler de razıyız valla ortalığı silmeye süpürmeye. bu arada çocukların yemeği tanımak için mıncıklamaları da tavsiye ediliyo haberin ola demetcim

Sibel dedi ki...

maşallah yesinde büyüsün çok yakışıklı olacağa benziyor kuzucuk.benim zuzuda makarnaya bitiyor. ocakda ne pişerse pişsin makarna yaşasın diye koşuyor:) önce elleriyle yiyordu baktı biz elle yamiyoruz şimdi hemen çatal diyo:)