10 Aralık 2008 Çarşamba

Tupperwarelerim ve depresyondaki aşkım


Tam bir tupperware fanatiğiyim diyebilirim. Boy boy, çeşit çeşit, irili ufaklı bir sürü saklama kapları, soyacaklar, sebze kurutucu, baharatlık, ayran yapıcı, sürahi...vb. bir sürü şey. Sizin anlayacağınız bizim mutfak tam bir tupperware cenneti. Evde kendi ekmeğimizi yapmaya başladıktan sonra acil olarak iyi bir ekmekliğe ihtiyacım oldu. Bu da tabiki tupperware olmalıydı ve bende siparişi verip hemen aldım. Nerden bilebilirdim ki ekmekliğin aşkımı depresyona sokacağını. Benim tanıdığım cömert, eli açık, harcadığım parayı asla görmeyen adam gitti evimize gelen arkadaşlarımıza tek tek aldığım ekmekliği gösterip birde ayıptır söylemesi parasını söyleyip duran adam geldi. Daha önce hiçbir tupperware alışverişinde bu tepkiyi göstermemişti. Aşkım, bu ekmeklik beni depresyona soktu deyip duruyor. Bende bu aralar yeni siparişlerim var deyip hafiften ödünü kopartıyorum :))) Sanırım bu ekonomik kriz aşkımı da vurdu. Hoş bu aralar evde elini kime çarpsan depresyonda. Bendeniz kurban bayramı geldi gene bu hayvancıkları kesiyorlar diye, kuzumuz iki yaş sendromunda olduğu için(üstelik aynı anda iki diş birden çıkartıyor), malum aşkımda ekmeklikten sonra depresyonda... Üzerinize afiyet arkadaşlar bu aralar ev ahalisi, dipteyiz... sondayız ...depresyondayız ...

1 yorum:

Rahsan Collyer dedi ki...

Ay çok şekersiniz yaaa!! Hahaha:))) Güldürdün beni Demet:)